pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Od telewizji masowej do Netfliksa. Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej

Autor książki:

Alicja Jaskiernia

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 412 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788375456684
ISBN: 978-83-7545-668-4
Data: 2016-03-18
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, Alicja Jaskiernia we wszystkich systemach medialnych - europejskich, azjatyckich i afrykańskich. Dotyczy to zarówno rozwiązań technologicznych, jak i, co szczególnie istotne, modeli organizacyjnych i biznesowych, regulacji prawnych, kultury, szkoły dziennikarstwa czy wreszcie nawyków odbiorców. Do wszystkich tych aspektów produkcji telewizyjnej autorka się odnosi, wykorzystując dane pochodzące z wiarygodnych źródeł: raportów Federalnej Komisji Komunikacji oraz renomowanych amerykańskich i europejskich ośrodków badawczych. Książka ma wyjątkową wartość informacyjną. Dostarcza kompleksowej wiedzy o amerykańskim systemie audiowizualnym. Z całą pewnością będzie przydatną lekturą dla studentów dziennikarstwa i wszystkich zainteresowanych kierunkiem rozwoju mediów audiowizualnych. Jestem przekonana, że zawarte w niej informacje o produktach dostępnych już polskiemu konsumentowi (CNN, HBO, Netflix) powinny także zaciekawić praktyków - nade wszystko organizatorów rynku audiowizualnego w Polsce. Monografia jest wynikiem rzetelnej kwerendy. W bogatej bibliografii znajdują się publikacje dotyczące mediów amerykańskich, kierunków rozwoju narodowych systemów medialnych, polityki medialnej i zawodu dziennikarza autorstwa uznanych - amerykańskich, europejskich i polskich - medioznawców, politologów i socjologów.

prof. dr hab. Ewa Stasiak-Jazukiewicz

Książka "Od telewizji masowej do Netfliksa. Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej" - Alicja Jaskiernia - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 412 stron i została wydana w 2016 r.