pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta

Autor książki:

Magdalena Szelągowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2017
Oprawa: twarda
Ilość stron: 184 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788328336896
ISBN: 978-83-2833-689-6
Data: 2017-06-05
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.

Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu "Nauka praktyce - praktyka nauce". Certyfikowany Trener Biznesu.

Książka "Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta" - Magdalena Szelągowska - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2017 r.