pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce

Autor książki:

Jan Monkiewicz, Marcin Orlicki

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375615876
ISBN: 978-83-7561-587-6
Data: 2015-10-14
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na naszych oczach dokonuje się przełom konsumencki w sferze usług finansowych, w tym w szczególności - usług ubezpieczeniowych. Nigdy dotąd instytucje finansowe nie musiały tak wiele uwagi poświęcić na staranne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb klientów, dokładne i zrozumiałe informowanie ich o warunkach zawieranych umów oraz wykonywanie kontraktów w sposób wolny od podejrzeń o naruszenia prawa czy konflikty interesów. Nigdy tak bardzo jak obecnie nie była potrzebna rzetelna i obiektywna wiedza o równoważeniu interesów instytucji finansowych i ich klientów. Bez niej nowe przepisy nie będą działały albo też staną się brutalnym i stosowanym bez rozmysłu instrumentem tłamszenia przedsiębiorczości i ograniczania konkurencyjności przedsiębiorców działających na polskim rynku finansowym.

Publikacja powstała z inicjatywy Stowarzyszenia Pro Motor, Fundacji Edukacji Ubezpieczeniowej, Izby Gospodarczej Ubezpieczeń i Obsługi Ryzyka oraz Centrum Studiów Konsumenckich Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Są w niej zawarte opracowane przez znakomitych znawców przedmiotu rzetelne i aktualne analizy najistotniejszych zagadnień dotyczących relacji pomiędzy zakładami ubezpieczeń i konsumentami.

Książka "Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce" - Jan Monkiewicz, Marcin Orlicki (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2015 r.