pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

Nowe metody. Nowe podejścia badawcze w naukach społecznych

Dane szczegółowe:
Producent: IFiS PAN
Oprawa: miękka
Data:2001-02-02
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Paweł B. Sztabiński, Franciszek Sztabiński, Zbigniew Sawiński: Wstęp I. Stan polskiej metodologii: badania naukowe, rynkowe i opinii publicznej
Kazimierz M. Słomczyński: Polska metodologia socjologicznych badań empirycznych na tle międzynarodowym; Zbigniew Sawiński: Źródła rozwoju metodologii badań marketingowych; Urszula Krassowska: Badania opinii publicznej w Polsce: trendy, metody i doświadczenia lat dziewięćdziesiątych na przykładzie OBOP
II. Badania przedwyborcze:
Ryszard Pieńkowski: Zastosowanie subiektywnych prawdopodobieństw w pomiarze preferencji politycznych; Urszula Krassowska: Dzień próby. Przedwyborcze sondaże; powyborcze badania, exit-poll i late-poll w Polsce
- w doświadczeniu OBOP; III. Badania medialne: prasa, radio, telewizja Izabella Anuszewska: Badanie czytelnictwa prasy -perspektywa instytutu badawczego; Agnieszka Doleżych: Badanie czytelnictwa prasy - spojrzenie wydawcy; Zbigniew Sawiński: Badanie audytorium stacji radiowych metodą komputerowo wspomaganego wywiadu telefonicznego; Andrzej Olszewski: Badania telemetryczne.
IV. Badania trackingowe: Anna Dyjas-Pokorska, Małgorzata Poławska: Trackingi
jako specyficzny rodzaj pomiaru w badaniach marketingowych; Eugeniusz Śmiłowski: Tracking study: Problem Roku 2000; V. Badania stylów życia, badania scgmentacyjne; Andrzej Siciński: O typologiach stylów życia; Paweł Wójcik: Style życia jako podstawa segmentacji konsumentów; Jacek Dohnalik: Psychografia Pentora VI. Badania jakościowe: nie tylko FGI:
Anna Dyjas-Pokorska: Geneza i rozwój badań jakościowych w marketingu Matt Wójcik: "Wojna światów"; Piotr Gliński: Integracja technik badawczych. Na przykładzie badania ruchów społecznych.
VII. Badania z wykorzystaniem internetu:
Teresa Żmijewska-Jędrzejczyk: Badania internetowe Bibliografia
Noty biograficzne o Autorach

Książka "Nowe metody. Nowe podejścia badawcze w naukach społecznych" - oprawa miękka - Wydawnictwo IFiS PAN.