pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Narzędzia klasy CRM jako instrumenty...

Autor książki:

Rafał Szymański

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 194 s.
EAN: 9788379729357
ISBN: 978-83-7972-935-7
Data: 2025-07-22
49.10 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Celem głównym monografii stało się o pracowanie koncepcji wdrożenia i wykorzystania systemów klasy CRM na potrzeby firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Cel ten wsparto hipotezą, że istota systemów klasy CRM utrudnia zaprojektowanie uniwersalnego narzędzia informatycznego dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

W osiągnięciu tego celu pomocne były cele cząstkowe:

1. Ustalenie aktualnego stanu wiedzy przedsiębiorstw sektora MSP z zakresu zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi w kontekście wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i wdrażania rozwiązań innowacyjnych.

2. Przeprowadzenie badań mających na celu ustalenie oczekiwanych cech użytkowych oraz obszarów funkcjonalnych potencjalnie wdrażanego systemu CRM w firmach z tego sektora.

3. Dostosowanie oferty narzędzi CRM do potrzeb MSP.

Ze wstępu

Książka "Narzędzia klasy CRM jako instrumenty..." - Rafał Szymański - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 194 stron i została wydana w 2025 r. Cena 49.10 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.