pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788328393509
ISBN: 978-83-2839-350-9
Data: 2023-10-23
46.29 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Poznaj tajniki programowania grafiki 3D we frameworku Mono Game, dzięki któremu powstały takie hity jak Stardew Valley czy Carrion. Monogame jako kontynuator XNA oferuje twórcom gier ogromne perspektywy, swobodę i możliwość dostarczania gier na wszystkie najpopularniejsze systemy operacyjne, łącznie z mobilnymi, pozostając przy tym całkowicie darmowym. Książka adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tworzeniem gier i mających przynajmniej podstawową wiedzę o wykorzystywanym w Monogame języku programowania C#.

Mono Game. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w Mono Game łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.

Dzięki książce: zgłębisz programowanie grafiki 3D
zaczniesz tworzyć trójwymiarowe gry wideo
poznasz tajniki frameworka Mono Game
dowiesz się o wykorzystaniu C# w gamedevie

Książka "MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D" - Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2023 r. Cena 46.29 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.