pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Autor książki:

Tomasz Goban-Klas

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 978830114300804
ISBN: 978-83-0114-300-8
Data: 2008-11-19
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka:¦ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach;¦ przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;¦ w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy – uzupełniający rozważania na temat mediów – rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom – dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.

Książka "Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu" - Tomasz Goban-Klas - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2008 r.