pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketingowe funkcje mediów

Autor książki:

Elżbieta Ciborska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia Humanistyczna im Aleksandra Gieysztora
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 160x220 mm
EAN: 9788391139288
ISBN: 978-83-9113-928-8
Data: 2012-05-18
Cena wydawcy: 16.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba - jak nigdy dotąd - informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu.

Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności.

Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.

Książka "Marketingowe funkcje mediów" - Elżbieta Ciborska - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczna im Aleksandra Gieysztora. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2001 r.