pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Public relations - okładka książki
Public relations pozycja dostępna
Księgarnia »
Książki »
»
Marketing i public relations w małej firmie
książka:

Marketing i public relations w małej firmie

autor: Moi Ali

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 472 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788373616257
ISBN: 83-7361-625-X
Data: 2009-09-07
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Marketing i public relations w małej firmie - Moi Ali - opis książki:

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą
  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw.

Książka Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.

  • Wyjaśnienie pojęć związanych z marketingiem i public relations
  • Walka z konkurencją
  • Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki
  • Zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
  • Pisanie materiałów prasowych i publikacji
  • Reklama -- zasady i narzędzia
  • Badania marketingowe
  • Dbałość o klientów
  • Tworzenie materiałów promocyjnych
  • Współpraca z agencją reklamową

Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę -- już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR.

Książka „Marketing i public relations w małej firmie” - oprawa miękka - Wydawnictwo one press.

Książka posiada 472 stron i została wydana w 2004 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing i public relations w małej firmie"