pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Emka
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788366142138
ISBN: 978-83-6614-213-8
Data: 2019-05-13
37.53 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach - przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.

Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.

Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.

Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.

Książka "Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach" - Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow - oprawa miękka - Wydawnictwo Emka. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2019 r. Cena 37.53 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.