pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Książki »
»
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
książka:

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Dane szczegółowe:
Wydawca: BL Info
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 219 s.
Wymiar: 155x225 mm
EAN: 9788389537836
ISBN: 978-83-8953-783-6
Data: 2014-06-04
pozycja niedostępna

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Bjorn Lunden, Ulf Svensson - opis książki:

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

Książka „Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw” - oprawa miękka - Wydawnictwo BL Info.

Książka posiada 219 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw"
Produkty podobne:
Techniki sprzedaży osobistej - okładka książki
Techniki sprzedaży osobistej Beata Zatwarnicka-Madura