pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
książka:

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Dane szczegółowe:
Wydawca: BL Info
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 219 s.
Wymiar: 155x225 mm
EAN: 9788389537836
ISBN: 978-83-8953-783-6
Data: 2014-06-04
Cena: 27.03 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Bjorn Lunden, Ulf Svensson - opis książki:

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

Książka „Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw” - oprawa miękka - Wydawnictwo BL Info.

Książka posiada 219 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw"
Bjorn Lunden, Ulf Svensson - autor m.in.:
Jednoosobowa firma - okładka książki
Jednoosobowa firma Danuta Młodzikowska, Bjorn Lunden;
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - okładka książki
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania Bjorn Lunden, Lennart Rosell;
Pracownicy. Praktyczny poradnik - okładka książki
Pracownicy. Praktyczny poradnik dla pracodawcy Danuta Młodzikowska, Bjorn Lunden;
Osobista efektywność - okładka książki
Osobista efektywność Bjorn Lunden, Lennart Rosell;
Rekrutacja pracowników - okładka książki
Rekrutacja pracowników Bjorn Lunden;
Produkty podobne:
12 kroków uczciwej sprzedaży - okładka książki
12 kroków uczciwej sprzedaży Honorata Stolarzewicz, Grzegorz Pollak
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - okładka książki
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania Bjorn Lunden, Lennart Rosell