pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marka. Wizja i tworzenie marki

Autor książki:

Leslie de Chernatony

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2003
Oprawa: twarda
Ilość stron: 261 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788389120090
ISBN: 83-89120-09-7
Data: 2005-06-30
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi podstawowy wykład na temat zarządzania marką: przedstawia pojęcie marki, jej znaczenie dla firmy oraz proces budowania i wdrażania znaku towarowego. Została przystępnie napisana, co czyni ją zrozumiałą nawet dla osób niewtajemniczonych w tę tematykę.

Książka "Marka. Wizja i tworzenie marki" - Leslie de Chernatony - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 261 stron i została wydana w 2003 r.