pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikowanie i komunikacja w dwudziestoleciu międzywojennym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 354 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788322730546
ISBN: 978-83-2273-054-6
Data: 2010-04-26
10.80 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Książka Komunikowanie i komunikacja w dwudziestoleciu międzywojennym jest zbiorem artykułów ukazujących kilka ważnych aspektów rozwoju tych dwóch istotnych dziedzin życia ówczesnej Polski. W części pierwszej autorzy prezentują rozwój prasy na obszarze II Rzeczypospolitej zarówno polskojęzycznej jak i wydawanej w językach mniejszości narodowych czy do nich skierowanej. Część druga książki jest poświęcona polskiemu radiu i filmowi w okresie dwudziestolecia międzywojennego. W części trzeciej przedstawiono dwa rodzaje wizualnej komunikacji istniejące w okresie międzywojnia - plakat i fotografie. Część czwarta zawiera artykuły poświęcone komunikowaniu się i podróżom przedstawicieli ziemiaństwa i inteligencji. Część piąta książki poświęcona jest wybranym instrumentom komunikowania i komunikacji w okresie dwudziestolecia międzywojennego.

Książka "Komunikowanie i komunikacja w dwudziestoleciu międzywojennym" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 354 stron i została wydana w 2010 r. Cena 10.80 zł. Zapraszamy na zakupy!