pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
okładka książki - Komunikacja marketingowa
Komunikacja marketingowa 49.79 zł pozycja dostępna!
okładka książki - Systemy promocji przedsiębiorstw
Systemy promocji przedsiębiorstw 27.80 zł pozycja dostępna!
okładka książki - Public relations
Public relations 37.40 zł pozycja dostępna!
Księgarnia »
Książki »
»
Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding
książka:

Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding

Dane szczegółowe:
Wydawca: Astrum
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 132 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788372776938
ISBN: 978-83-7277-693-8
Data: 2014-01-29
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding - Monika Bronowicz - opis książki:

Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama. Branding. postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.

Pierwsza część książki zatytułowana komunikacja wizualna obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego imageu - wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem.

Druga część książki nosi tytuł Public Relations i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych.

Kolejna część - Reklama - skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają.

Ostatnia część - Branding - obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.

Adresatem książki są przyszli studenci, a także studenci kierunków medialnych, kadra akadamicka, szkoleniowcy, pracownicy korporacji, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, którzy interesują się kreacją wizerunku.

Książka „Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding” - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum.

Książka posiada 132 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding"