pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kampanie społeczne jako forma socjotechniki

Autor książki:

Piotr Pawełczyk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326482717
ISBN: 978-83-2648-271-7
Data: 2015-07-14
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.

Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych.

Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Książka "Kampanie społeczne jako forma socjotechniki" - Piotr Pawełczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2015 r.