pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jakość usług turystycznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788372415677
ISBN: 978-83-7241-567-7
Data: 2015-02-05
Cena wydawcy: 31.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.

Książka "Jakość usług turystycznych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2007 r.