pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jakość usług medycznych

Autor książki:

Beata Detyna, Jerzy Detyna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 350 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376415079
ISBN: 978-83-7641-507-9
Data: 2011-11-23
Cena wydawcy: 65.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Jakość usługi medycznej przedstawione jest jako wartość mająca wiele wymiarów. Oceniać ją możemy w wielu płaszczyznach, np. procesów wewnętrznych, pacjentów, pracowników czy wyników finansowych. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.

Książka "Jakość usług medycznych" - Beata Detyna, Jerzy Detyna - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 350 stron i została wydana w 2011 r.