pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Książki »
»
Jakość procesów usługowych w jednostkach organizacyjnych samorządu...
Księgarnia »
Książki »
książka:

Jakość procesów usługowych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 173 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372053190
ISBN: 978-83-7205-319-0
Data: 2013-05-28
35.25 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Jakość procesów usługowych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego - Alicja Gębczyńska - opis książki:

Dr inż. Alicja Gębczyńska jest pracownikiem Katedry Logistyki w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, specjalistą z zakresu zarządzania procesami usługowymi oraz wdrażania systemów zarządzania jakością, absolwentką studiów podyplomowych Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie". Posiada certyfikaty audytora wewnętrznego oraz wiodącego. Jest autorką licznych publikacji o jakości oraz procesach usługowych. Monografia poświęcona jest zarządzaniu jakością w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego na przykładzie urzędów miast. Opisano w niej etapy zarządzania procesami, analizując konkretne przypadki z badanych urzędów miast. Omówiono ponadto procesy usługowe, a także metody wykorzystywane do oceny ich jakości. Zaproponowano innowacyjne podejście do oceny jakości procesów usługowych na przykładzie jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego. Ze względu na aktualność poruszanej problematyki oraz możliwość zdobycia wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu pomiaru i oceny procesów usługowych monografia jest polecana jako lektura uzupełniająca dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza wydziałów zarządzania. Z uwagi na zawarte ogólne zalecenia książka adresowana jest również do decydentów lub naczelników jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego oraz menedżerów organizacji usługowych, którym zależy na zapewnieniu jakości oferowanych usług.

Książka „Jakość procesów usługowych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu.

Książka posiada 173 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Jakość procesów usługowych w jednostkach organizacyjnych samorządu..."
Produkty podobne:
Praktyka zarządzania jakością wyrobów - okładka książki
Praktyka zarządzania jakością wyrobów i usług Jana Stofkova, Stanisław Borkowski
System rachunkowości w zarządzaniu - okładka książki
System rachunkowości w zarządzaniu finansami uczelni... Jacek Kalinowski, Waldemar Gos, Bartłomiej Nita
Marketing w usługach. Przykłady - okładka książki
Marketing w usługach. Przykłady zastosowań Barbara Iwankiewicz-Rak (red.)