pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów Zastosowania psychologii i ekonomii

Autor książki:

Stephen Wendel

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 336 s.
EAN: 9788328374294
ISBN: 978-83-2837-429-4
Data: 2021-04-26
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji.

Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole!
Najważniejsze zagadnienia:
jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje
trzy główne strategie zmia
ny zachowań
co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków
jak projektować produkty, które użytkownik polubi
jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania
co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science
Dobry projekt? To użyteczny produkt i korzystna zmiana w nawykach!
O autorze
Dr Stephen Wendel jest kierownikiem zespołu naukowców w Morningstar, organizacji badającej rynek inwestycyjny. Interesuje się zastosowaniem nauk o zachowaniu w tworzeniu produktów cyfrowych służących do zarządzania pieniędzmi. Napisał kilka książek poświęconych naukom o zachowaniu. Często wygłasza wykłady podczas branżowych konferencji, udziela się też w mediach.

Książka "Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów Zastosowania psychologii i ekonomii" - Stephen Wendel - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2021 r.