pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak zarobić na komunikacji marketingowej. Zasady zwrotu z inwestycji marketingowych

Autor książki:

Antony Young

Dane szczegółowe:
Wydawca: AGORA
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 318 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788375528596
ISBN: 978-83-7552-859-6
Data: 2009-12-11
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pojęcie zwrotu z inwestycji marketingowej dla wielu jeszcze ludzi z branży brzmi obco i nieprzyjaźnie, kłócąc się z cechami marketingu, jakimi w powszechnym pojęciu są wrażenia, kreatywność czy też wyobrażenia. Marketingowy ROI jest zaś pojęciem finansowym, ściśle związanym z liczbami i umiejętnością skutecznego, trafnego inwestowania.
Książka Antony ego Younga i Lucy Aitken w przystępny sposób przybliża zagadnienia związane z funkcjonowaniem ROI, jego związkami z globalnymi celami firmy oraz jej pracownikami, a także, na przykładach firm-gwiazd, pokazuje, co firmy i marketerzy powinni zmienić w swoich strategiach i działaniach, aby osiągnąć imponujący zwrot ze swoich inwestycji marketingowych.

Książka "Jak zarobić na komunikacji marketingowej. Zasady zwrotu z inwestycji marketingowych" - Antony Young - oprawa miękka - Wydawnictwo AGORA. Książka posiada 318 stron i została wydana w 2009 r.