pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Introduction to International Trade

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 168x239 mm
EAN: 9788378654315
ISBN: 978-83-7865-431-5
Data: 2016-11-18
Cena wydawcy: 35.70 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywanie międzynarodowej strategii marketingowej i metody wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, poszukiwanie informacji i nawiązywanie współpracy z partnerami handlowymi, zarządzanie procesem spedycyjnym oraz wpływ różnic kulturowych na możliwość rozwoju.

Książka "Introduction to International Trade" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2016 r.