pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji
książka:

Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375619300
ISBN: 9788375619300
Data: 2018-11-16
Majowa obniżka!Cena: 31.60 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji - Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek - opis książki:

Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety w ogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej rozwój i kulturę organizacyjną. Stanowią niezbędne narzędzie pracy, ułatwiają dostęp do informacji, wspomagają pracę zespołową oraz pozwalają efektywnie zarządzać wiedzą i innowacjami. Autorzy książki opisują potencjał drzemiący we współczesnych systemach intranetowych, prezentują ich funkcjonalność oraz identyfikują najważniejsze etapy tworzenia i zarządzania platformami intranetowymi. Książka zawiera studia przypadków wdrożeń systemów intranetowych w polskich firmach, a ponadto prezentuje wyniki szeroko zakrojonych badań z udziałem menedżerów i specjalistów dotyczących korzystania z intranetów w rodzimym biznesie.

***
Urszula Kandefer - specjalista w zakresie wdrażania projektów internetowych i intranetowych, a także doradztwa w obszarze komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem nowych technologii. Od 2004 r. związana z firmą Ideo, gdzie prowadzi projekty informatyczne. Posiada wszechstronną wiedzę i doświadczenie w optymalizacji procesów komunikacyjnych i biznesowych. Nadzorowała projekty w zakresie tworzenia serwisów internetowych oraz portali intranetowych m.in. dla Santander Consumer Bank, TU Europa, Banku Polskiej Spółdzielczości, Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz Narodowego Funduszu Zdrowia.

Prof. ALK dr hab. Grzegorz Mazurek - pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK, dyrektor Centrum Badań Transformacji Cyfrowej CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 r. związany z branżą internetową. W swoim portfolio ma wiele projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Kredyt Bank, Eden Springs, C.H. Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PR-em oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach 2017-2018.

Książka Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo POLTEXT.

Książka posiada 192 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji"
Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek - autor m.in.:
Czas internacjonalizacji II. Perspektywy - okładka książki
Czas internacjonalizacji II. Perspektywy priorytety... Bianka Siwińska, Grzegorz Mazurek (red.);
Produkty podobne: