pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Interpretacja i analiza przepływów pieniężnych. Ujęcie sprawozdawcze i menedżerskie

Autor książki:

Ewa Śnieżek, Michał Wiatr

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 496 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788381073653
ISBN: 978-83-8107-365-3
Data: 2017-03-24
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce omówiono najważniejsze aspekty interpretacji, analizy i praktycznego wykorzystania informacji o przepływach pieniężnych. Problematykę cash flow ujęto kompleksowo, co pozwoli na pełne zrozumienie procesów generowania, interpretowania, analizowania i monitorowania użytecznej, rzetelnej, porównywalnej i wiarygodnej informacji o przepływach pieniężnych, zarówno w ujęciu retrospektywnym (aspekt sprawozdawczy), jak i prospektywnym (aspekt menedżerski). Główne obszary tematyczne poruszone w opracowaniu to:
zagadnienia ogólne dotyczące informacji o przepływach pieniężnych - ich przydatność i znaczenie oraz sprawozdawczy aspekt przepływów pieniężnych,
interpretacja i analiza informacji o przepływach pieniężnych w ujęciu ex post - diagnozowanie kondycji finansowej podmiotów gospodarczych na podstawie segmentowych strumieni przepływów pieniężnych, analiza wskaźnikowa cash flow,
przepływy pieniężne w ujęciu prospektywnym - zastosowanie przepływów pieniężnych w zarządzaniu elementami kapitału obrotowego, zarządzanie płynnością finansową, prognozowanie sprawozdań finansowych,
wykorzystanie informacji o przepływach pieniężnych w kontekście poszukiwania wartości dla właścicieli.

Adresaci:
Opracowanie jest przeznaczone przede wszystkim dla analityków finansowych i zarządzających podmiotami gospodarczymi. Książka zainteresuje również księgowych, biegłych rewidentów oraz uczestników szkoleń i kursów z zakresu rachunkowości i zarządzania finansami.

Książka "Interpretacja i analiza przepływów pieniężnych. Ujęcie sprawozdawcze i menedżerskie" - Ewa Śnieżek, Michał Wiatr - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2017 r.