pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej

Autor książki:

Jakub Żurawski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788376380025
ISBN: 978-83-7638-002-5
Data: 2011-02-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

Rozwój Internetu w Polsce zbiegł się w czasie z przeobrażeniami politycznymi dokonującymi się po upadku PRL-u. Po transformacji ustrojowej zaczęto w Polsce wprowadzać mechanizmy charakterystyczne dla demokracji parlamentarnych, doceniając przy tym znaczenie kampanii wyborczych dla osiągnięcia sukcesu wyborczego. Toteż nic dziwnego, że w 1997 roku po raz pierwszy wykorzystano w polskiej kampanii parlamentarnej Internet i od tego momentu kolejne kampanie toczyły się z jego udziałem.
O jego roli w kampaniach z lat: 1997, 2001, 2005 i 2007 pisano wcześniej, dlatego wszechstronna analiza Jakuba Żurawskiego nawiązuje do tych publikacji. Nowatorskim i oryginalnym zabiegiem autora było przeprowadzenie własnych badań internetowej kampanii parlamentarnej 2007 roku. Autor nazwał jestudium przypadku" i istotnie czytelnik książki otrzymuje obszerne studium, zawierające odniesienia do treści witryn wyborczych komitetów wyborczych, niektórych blogów oraz informacji zamieszczanych na trzech portalach informacyjnych: Interia.pl, Onet.pl, i Wirtualna Polska. Wyniki analizy zostały przedstawione w sposób jasny, przejrzysty, zostały wzbogacone tabelami i ilustracjami, potwierdzając wielką sumienność i rzetelność badawczą autora oraz trafność formułowanych przezeń sądów.

Książka "Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej" - Jakub Żurawski - oprawa miękka - Wydawnictwo Księgarnia Akademicka. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2010 r.