pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Innowacyjne modele e-biznesu. Aspekty instytucjonalne

Autor książki:

Włodzimierz Szpringer

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 270 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376417462
ISBN: 978-83-7641-746-2
Data: 2012-12-14
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W przypadku innowacyjnych modeli e-biznesu internet jest czymś, co umożliwia firmom działalność (np. wyszukiwarki). W innym, szerszym sensie innowacyjne są te wszystkie modele, które wykorzystując postęp technologii ICT, odpowiadają na potrzeby klientów i dzięki temu zdobywają przewagę konkurencyjną. Innowacyjne modele e-biznesu kojarzą strategię biznesu, organizację oraz technologię, a także uwarunkowania instytucjonalne.

Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza: Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.

Książka "Innowacyjne modele e-biznesu. Aspekty instytucjonalne" - Włodzimierz Szpringer - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 270 stron i została wydana w 2012 r.