pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Tytuł książki:

Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Autor książki:

Wacław Smid

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 294 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375568509
ISBN: 978-83-7556-850-9
Data: 2016-06-15
60.97  69.00  8.03 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 2-4 dni

Opis książki:

Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.

Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.

Książka "Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 294 stron i została wydana w 2016 r. Cena 60.97 zł. Zapraszamy na zakupy!

Bądź pierwszy - Oceń, napisz recenzję/opinię [+]