pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Hiperszwinel. Jak oszukują nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe
książka:

Hiperszwinel. Jak oszukują nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wektory
Rok wyd.: 2016
Oprawa: twarda
Ilość stron: 330 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788360562925
ISBN: 978-83-60562-92-5
Data: 2016-06-24
42.80  60.00  17.2 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Hiperszwinel. Jak oszukują nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe - Stacy Mitchell - opis książki:

Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe lokalne sklepiki zajmując nie tylko tereny na przedmieściach ale również wkraczając do centrów miast i niszcząc istniejący tam wcześniej handel. Zwolennicy hipermarketów twierdzą że pozwalają one kupować ludziom więcej i taniej dając dodatkowo nowe miejsca pracy. Jak jest jednak naprawdę? Czy rzeczywiście w hipermarketach kupimy wszystko taniej? Czy w salonach sieci handlowych faktycznie znajdziemy więcej niż w tradycyjnych specjalistycznych sklepach? Czy hipermarkety przyczyniają się do ograniczenia bezrobocia czy raczej je wspierają na dodatek niszcząc lokalne wspólnoty? Odpowiedzi na te pytania znajdzie czytelnik w tej pasjonującej ale też budzącej grozę książce.

Stacy Mitchell jest wicedyrektorem Institute for Local Self-Reliance organizacji typu non-profit założonej w 1974 roku której celem jest zapewnienie lokalnym społecznościom pomocy w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju. Jej artykuły ukazywały się w wielu czasopismach m.in. Business Week The Nation i Wall Street Journal. Opublikowała również książkę Hometown Advantage How to Defend Your Main Street Against Chain Stores and Why it Matters.

Książka „Hiperszwinel. Jak oszukują nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe” - oprawa twarda - Wydawnictwo Wektory.

Książka posiada 330 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Hiperszwinel. Jak oszukują nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Między pracą a konsumpcją. Co decyduje - okładka książki
Między pracą a konsumpcją. Co decyduje o miejscu... Felicjan Bylok, Urszula Swadźba (red.)
Konsumpcja we współczesnej gospodarce - okładka książki
Konsumpcja we współczesnej gospodarce rynkowej Urszula Łangowska-Szczęśniak, Aleksandra Dudek (red. nauk.)
Produkty podobne:
Liberalizacja i protekcjonizm we - okładka książki
Liberalizacja i protekcjonizm we współczesnym... Stanisław Wydymus, Marek Maciejewski (red.)