Opis książki:
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe lokalne sklepiki zajmując nie tylko tereny na przedmieściach ale również wkraczając do centrów miast i niszcząc istniejący tam wcześniej handel. Zwolennicy hipermarketów twierdzą że pozwalają one kupować ludziom więcej i taniej dając dodatkowo nowe miejsca pracy. Jak jest jednak naprawdę? Czy rzeczywiście w hipermarketach kupimy wszystko taniej? Czy w salonach sieci handlowych faktycznie znajdziemy więcej niż w tradycyjnych specjalistycznych sklepach? Czy hipermarkety przyczyniają się do ograniczenia bezrobocia czy raczej je wspierają na dodatek niszcząc lokalne wspólnoty? Odpowiedzi na te pytania znajdzie czytelnik w tej pasjonującej ale też budzącej grozę książce.Stacy Mitchell jest wicedyrektorem Institute for Local Self-Reliance organizacji typu non-profit założonej w 1974 roku której celem jest zapewnienie lokalnym społecznościom pomocy w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju. Jej artykuły ukazywały się w wielu czasopismach m.in. Business Week The Nation i Wall Street Journal. Opublikowała również książkę Hometown Advantage How to Defend Your Main Street Against Chain Stores and Why it Matters.
Książka "Hiperszwinel. Jak oszukują nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe" - Stacy Mitchell - oprawa twarda - Wydawnictwo Wektory. Książka posiada 330 stron i została wydana w 2016 r. Cena 48.60 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.