pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 214 s.
Wymiar: 150x220 mm
EAN: 9788373619159
ISBN: 978-83-7361-915-9
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.

Książka "Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji" - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 214 stron i została wydana w 2013 r.