pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Gra w media

Dane szczegółowe:
Wydawca: Stentor
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 144 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788389315892
ISBN: 978-83-8931-589-2
Data: 2006-01-25
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współczesne media są jak lustra... tyle że weneckie. Po jednej stronie zwierciadlana tafla, ale po drugiej już tylko zwykła szyba, przez którą można obserwować ludzi zapatrzonych w odbicia, samemu pozostając niewidzialnym. Tak właśnie media - uchodzące za zwierciadła rzeczywistości - obserwują swoich odbiorców. I wiedzą o nich niemal wszystko, co potrzebne, by coś im sprzedać lub do czegoś ich przekonać. Natomiast odbiorcy o tym, co dzieje się po drugiej stronie lustra, wiedzą niewiele. Czy dla własnego dobra powinni wiedzieć więcej? Równie dobrze można spytać, czy warto siadać do gry hazardowej bez znajomości jej reguł.

Książka "Gra w media" - Piotr Legutko, Dobrosław Rodziewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Stentor. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2007 r.