pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301213763
ISBN: 978-83-0121-376-3
Data: 2020-11-07
60.26 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie "attention economy", zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować.

A jest to zadanie coraz trudniejsze (...) W jaki sposób my - badacze marketingowi - nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy?
Ze wstępu autorów
Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym.

prof. dr hab. Małgorzata Bombol
Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe.

dr Michał Jan Lutostański

Książka "Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta" - Anna Gorączka, Michał Protasiuk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2020 r. Cena 60.26 zł. Zapraszamy na zakupy!