pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Foundations of marketing

Autor książki:

Jonathan Groucutt

Dane szczegółowe:
Wydawca: Palgrave Macmillan
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 190x245 mm
EAN: 9781403903273
ISBN: 1-4039-0327-1
Data: 2009-04-02
Cena wydawcy: 111.27 złpozycja niedostępna

Opis książki:

This introductory text examines marketing within the context of a dynamic, contemporary environment. The author is really in-tune with the students, explaining theoretical concepts effectively, using a wide range of mini-cases that bring the subject alive - from Kit Kats to Harry Potter, from obesity to the rejuvenation of the Skoda brand. Groucutt`s passion for the subject is clear as he offers a contemporary view of marketing, reflecting complex changes within both society and business, through a development of the marketing mix beyond the traditional 4P and 7P frameworks to encompass a new 10P framework. Concise, affordable and comprehensive in content - this text is a must for all introductory marketing courses.

Książka "Foundations of marketing" - Jonathan Groucutt - oprawa miękka - Wydawnictwo Palgrave Macmillan. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2007 r.