pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Firmy rodzinne. Ludzie relacje wartości

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 157x226 mm
EAN: 9788323138730
ISBN: 978-83-2313-873-0
Data: 2018-01-15
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Analizując literaturę dotyczącą procesów zarządzania w organizacjach, zauważamy, że zasady i warunki sprawnego funkcjonowania organizacji takich jak przedsiębiorstwa rodzinne należą do mało rozpoznanych w Polsce, a wiedza o ich zachowaniach jest rozproszona. Mimo iż kluczowe procesy zarządzania tego typu organizacją nie odbiegają aż tak bardzo od logiki zarządzania w pozostałych przedsiębiorstwach, analizując ich sposób funkcjonowania, należy mieć na uwadze ich swoistość wyrażoną zwłaszcza w strukturze akcjonariatu lub grupie osób będącej ich właścicielami.

Ogólnie oceniając walor podjętej przez poszczególnych Autorów tematyki, podkreślam, że zaprezentowana w recenzowanym tomie tematyka, nakierowana na poszukiwanie czynników opisujących stan i funkcjonowanie przedsiębiorstw rodzinnych, jest pozycją w ograniczonym stopniu przyczyniającą się do rozwoju teorii dyscypliny, ale w znaczącym w odniesieniu do poprawiania rezultatów praktyki działania.(...). Przedstawiona do recenzji praca stanowi bogate kompendium informacji przydatnych wielu odbiorcom, wśród których jako głównych wskazać należy: zarządzających w organizacjach operujących w różnych sektorach I branżach, a szczególnie w przedsiębiorstwach rodzinnych, studentów różnych typów kształcenia (studiów magisterskich, licencjackich oraz form kształcenia podyplomowego), pracowników naukowych I badaczy zjawisk społecznych i organizacyjnych.

prof. dr hab. Aldona Frączkiewicz-Wronka (fragment recenzji)

Książka "Firmy rodzinne. Ludzie relacje wartości" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2017 r.