pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji

Autor książki:

Irena Kamińska-Radomska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788388607349
ISBN: 83-88607-34-0
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Człowiek bez manier jest jak nieoszlifowany diament. Zasady, jak szlify, pozwolą docenić jego prawdziwą wartość. Znajomość etykiety biznesu daje poczucie pewności w działaniu i pozwala osiągać sukcesy. Ta książka to świetne narzędzie w świecie biznesu. Alicja Resich - Modlińska.

Książka "Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji" - Irena Kamińska-Radomska - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2003 r.