pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Etyka w polskim public relations

Autor książki:

Jerzy Olędzki

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 290 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375451320
ISBN: 978-83-7545-132-0
Data: 2012-03-29
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W serii wydawniczej Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 - Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 - Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Publikacja powstał we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Książka "Etyka w polskim public relations" - Jerzy Olędzki - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 290 stron i została wydana w 2009 r.