pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Etyka w polskim public relations - okładka książki
książka:

Etyka w polskim public relations

autor: Jerzy Olędzki

Dane szczegółowe:

  • Wydawca: ASPRA-JR
  • Rok wydania: 2009
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 290 s.
  • Wymiar: 160x230 mm
  • EAN: 9788375451320
  • ISBN: 9788375451320
  • Data: 2012-03-29
Cena: 37.01  Cena wydawcy: 42.00 zł Oszczędzasz: 4.99 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Etyka w polskim public relations - opis produktu:

W serii wydawniczej Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 - Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 - Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Publikacja powstał we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Jerzy Olędzki - pozostałe produkty w naszej księgarni:

Odchodzenie Jana Pawła II do Domu - okładka książki
Odchodzenie Jana Pawła II do Domu Ojca w polskich... Leon Dyczewski OFMConv, Antoni Lewek, Jerzy Olędzki (red.);
Public relations. Znaczenie społeczne - okładka książki
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki... Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło;
Public relations. Znaczenie społeczne - okładka książki
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki... Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło;

Kupujący Etyka w polskim public relations zamówili również:

Produkty podobne:

Hiszpania. Media masowe i wybory - okładka książki
Bogusława Dobek-Ostrowska, Michał Kuś (red.)Hiszpania. Media masowe i wybory w obliczu terroryzmu
Wtorek, 24 Stycznia 2017 roku.