pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym. Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego

Autor książki:

Elżbieta Wolanin-Jarosz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 241 s.
Wymiar: 158x229 mm
EAN: 9788379306701
ISBN: 978-83-7930-670-1
Data: 2016-02-12
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych.

Zaprezentowane w książce wyniki analiz wnoszą znaczący wkład w rozwój teorii zachowań konsumenta, w szczególności w zakresie uwarunkowań procesów decyzyjnych nabywców produktów konsumpcyjnych. W analizie czynników wpływających na decyzje zakupowe nie przywiązywano do tej pory szczególnej wagi do postaw etnocentrycznych. Są to pierwsze w Polsce badania dotyczące ww. tematyki prowadzone na tak szeroką skalę.

Książka "Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym. Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego" - Elżbieta Wolanin-Jarosz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 241 stron i została wydana w 2015 r.