pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ekonomika turystyki kulturowej

Autor książki:

Adam E. Szczepanowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 306 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788379309009
ISBN: 978-83-7930-900-9
Data: 2015-10-26
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podstawowym celem opracowania jest ukazanie turystyki kulturowej w jej ekonomicznym wymiarze, począwszy od zagadnień megaekonomicznych, poprzez makroekonomiczne, a skończywszy na zagadnieniach mikroekonomicznych związanych z produktami turystyki kulturowej, które powstają w przedsiębiorstwach turystycznych. Autor omówił najistotniejsze czynniki, które wpływają na podaż, popyt i kształtowanie cen produktów na rynku turystyki kulturowej.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów związanych z turystyką kulturową na wszystkich typach uczelni wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz osób profesjonalnie zajmujących się organizacją imprez związanych z turystyką kulturową.

Książka "Ekonomika turystyki kulturowej" - Adam E. Szczepanowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 306 stron i została wydana w 2015 r.