pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

Autor książki:

Matthew Dixon, Ted McKenna

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2025
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 141x215 mm
EAN: 9788382316094
ISBN: 978-83-8231-609-4
Data:2025-05-13
Cena wydawcy: 69.90 zł zapowiedź

Opis książki:

Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa - masz rację !Wydaje ci się! ?Muszę to przemyśleć? - to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted Mc Kenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania. Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż: ?odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży ?obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży ?ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką. Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.

Matthew Dixon - autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. ?Harvard Business Review?.

Ted Mc Kenna - ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla ?Harvard Business Review?. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.

Książka "Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów" - Matthew Dixon, Ted McKenna - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2025 r.