Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
Matthew Dixon, Ted McKenna

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2025 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 141x215 mm |
EAN: | 9788382316094 |
ISBN: | 978-83-8231-609-4 |
Data: | 2025-05-13 |
Opis książki:
Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa - masz rację !Wydaje ci się! ?Muszę to przemyśleć? - to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted Mc Kenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania. Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż: ?odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży ?obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży ?ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką. Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.
Matthew Dixon - autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. ?Harvard Business Review?.
Ted Mc Kenna - ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla ?Harvard Business Review?. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.
Książka "Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów" - Matthew Dixon, Ted McKenna - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2025 r.