pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając na odległość, osiągać sukcesy sprzedażowe

Autor książki:

Roman Kawszyn, Adam Szaran

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2022
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 141x218 mm
EAN: 9788382311532
ISBN: 978-83-8231-153-2
Data: 2022-02-18
47.02 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Nie da sie sprzedawac´ zdalnie. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nowa rzeczywistos´c´. A juz˙ pozyskac´ nowego klienta, to jest prawie niemoz˙liwe. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osia gne ła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na pocza tku przekonani, z˙e w ich branz˙y i z ich klientem zdalnie sprzedawac´ sie nie da), inni zwie kszyli swoje obroty o kilkadziesia t, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacia Distance Seller - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta na odległość zawarli w ksia z˙ce Techniki sprzedaży zdalnej. Czego moz˙na sie spodziewac´ po ich książce Zdobycia umieje tnos´ci zwia zanych ze zdalna sprzedaz˙a i obsługa klienta. Ta ksia z˙ka jest dla ciebie, jes´li do tej pory byłes´ handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradca handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykalis´cie sie face to face, a teraz musisz pracowac´ w trybie home office. Sprawdzi sie równiez˙ wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwie kszyc´ swoje kompetencje i poznac´ wie cej narze dzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaz˙y. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: - tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. - tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem. Sprzedaż to niełatwa sztuka. Obecnie dodatkowym wyzwaniem jest pandemia, która sprawiła, że i sprzedaż musiała się zmienić - w dużej mierze na zdalną (także w branżach, które wcześniej tego sobie nie wyobrażały). Nie da się sprzedawać zdalnie - to zdanie, które padało z ust bardzo wielu handlowców jeszcze nie tak dawno temu, bo na początku pandemii. Jednocześnie jest to zdanie, które na pewno nie padnie z ust żadnego handlowca, który zdecyduje się przeczytać książkę Romana Kawszyna i Adama Szarana. Roman Kawszyn - handlowiec i menedżer działów sprzedaży, marketingu i szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Studiował we Włoszech. Szkolił m.in. w Polsce, USA i Niemczech. Współpracował z takimi firmami, jak Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i z wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor pięciu książek (Pragnę, Techniki obrony ceny, Pierwsze skrzypce, Motivazione, Shut up! Modelowe badanie potrzeb) oraz audio CD (Emocjonalna prezentacja oferty, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Storytelling,

Książka "Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając na odległość, osiągać sukcesy sprzedażowe" - Roman Kawszyn, Adam Szaran - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2022 r. Cena 47.02 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.