pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Efekt facebooka

Autor książki:

David Kirkpatrick

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 358 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326411731
ISBN: 978-83-2641-173-1
Data: 2011-07-05
pozycja niedostępna

Opis książki:

W ciągu zaledwie kilku lat Facebook przekształcił się ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy mający ponad pół miliarda użytkowników. Jest jednym z najbardziej udanych przedsięwzięć w historii biznesu. Facebook stał się częścią życia wielu ludzi na całym świecie. Swoje profile mają urzędy, firmy, a nawet najwyżsi dostojnicy. Zastanów się, dlaczego tylu twoich znajomych zaczyna dzień od zalogowania się na Facebooku To właśnie ten serwis zrewolucjonizował świat. Przyczynił się nie tylko do innego spojrzenia na marketing czy rynek reklamy, lecz także do zmian politycznych w niektórych krajach i wpłynął na nasze poczucie tożsamości. To właśnie jest efekt Facebooka. Dowiedz się, jak powstał Facebook, dlaczego zdobył tak wielką popularność i jaka będzie jego przyszłość. Poznaj geniusz Marka Zuckerberga! Ta książka przedstawia historię Facebooka, której nie znajdziesz nigdzie indziej. A wszystko zaczęło się w akademiku Uniwersytetu Harvarda, gdzie niespokojny, zuchwały 19-latek stworzył największy dziś serwis społecznościowy na świecie.

Książka "Efekt facebooka" - David Kirkpatrick - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 358 stron i została wydana w 2011 r.