pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2016
Oprawa: twarda
Ilość stron: 600 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301183448
ISBN: 978-83-0118-344-8
Data: 2016-05-17
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Bestseller
Nowe wydanie
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? - jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? - czym jest marketing 3.0? - dokąd zmierzają socjal media? - dlaczego less is more? - jak dbać o klienta w sieci? - jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? - o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? - w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? - jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? - jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Autorzy: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Marek Przystaś.

Książka "E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy" - Jarosław Królewski, Paweł Sala - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 600 stron i została wydana w 2016 r.