pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

Autor książki:

Cecylia Żurak-Owczarek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 271 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788375258806
ISBN: 978-83-7525-880-6
Data: 2013-08-13
pozycja niedostępna

Opis książki:

Zdanie nie ma biznesu bez e-biznesu wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją fizyczną obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.

Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.

Od Autorki

Książka "E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny" - Cecylia Żurak-Owczarek - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 271 stron i została wydana w 2013 r.