pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht

Autor książki:

Roman Opiłowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Rok wyd.: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 170x245 mm
EAN: 9788379771080
ISBN: 978-83-7977-108-0
Data: 2015-08-11
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście - multimodalność - dotyczy interakcji różnych znaków w tekstach medialnych, natomiast drugi koncept - kontrastywność - obejmuje cechy wspólne i różne w kształtowaniu tekstów i rodzajów tekstów w globalnej komunikacji. Na podstawie tych założeń badawczych w książce zostały omówione dwa duże zakresy multimodalne tekstu: design tekstu oraz relacja języka i obrazu w tekście medialnym, a następnie zanalizowane na przykładzie niemieckich i polskich tekstów prasowych (okładka czasopisma, artykuł prasowy, infografika i reklama prasowa) za pomocą utworzonego modelu analizy tekstów językowo-obrazowych.

Książka "Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht" - Roman Opiłowski - oprawa twarda - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2015 r.