pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sprache und Bild im massenmedialen Text

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Rok wyd.: 2014
Oprawa: twarda
Ilość stron: 302 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788379770434
ISBN: 978-83-7977-043-4
Data: 2014-12-10
36.86 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka otwiera serię Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie Studia z Lingwistyki Mediów i podejmuje tematykę relacji języka i obrazu w niemieckich i polskich tekstach masowych, takich jak strony, blogi i memy internetowe, artykuły i reklamy prasowe czy też wiadomości telewizyjne. Autorzy poszczególnych artykułów udowadniają, że obok refleksji teoretycznych konieczne są badania empiryczne nad różnymi rodzajami tekstów, aby móc stale doskonalić instrumentarium analityczne oraz wyjaśniać budowę i funkcjonowanie tekstów masowych. Wiele odkrywczych spostrzeżeń przynoszą badania kontrastywne. Te same rodzaje tekstów, jednak osadzone w niemieckiej lub w polskiej domenie kulturowej, powodują zbieżne lub różne interakcje języka i obrazu, co pozwala wyciągać wnioski dla lokalnych i globalnych communities of practice.

Publikacja w języku niemieckim.

Książka "Sprache und Bild im massenmedialen Text" - Gerd Antos, Roman Opiłowski, Józef Jarosz - oprawa twarda - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 302 stron i została wydana w 2014 r. Cena 36.86 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.