pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Czym jest Branding?

Autor książki:

Matthew Healey

Dane szczegółowe:
Wydawca: ABE Marketing
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 170x220 mm
EAN: 9788361380283
ISBN: 978-83-6138-028-3
Data: 2009-02-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

"Czym jest branding?" to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką. Struktura Autor "Czym jest branding?" analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem).

Książka "Czym jest Branding?" - Matthew Healey - oprawa miękka - Wydawnictwo ABE Marketing. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2008 r.