pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Człowiek w cyberprzestrzeni. Wprowadzenie do psychologii Internetu

Autor książki:

Marta R. Jabłońska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 178 s.
Wymiar: 166x238 mm
EAN: 9788380889156
ISBN: 978-83-8088-915-6
Data: 2018-02-15
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Szacuje się, że co drugi człowiek na świecie ma dostęp do Internetu, a coraz więcej codziennych aktywności zostaje przeniesionych do cyberprzestrzeni. W tej sytuacji warto się zastanowić nad wpływem globalnej sieci komputerowej na nasze życie. Prezentowana publikacja stanowi wprowadzenie do bogatej tematyki psychologii Internetu, czyli dziedziny zajmującej się oddziaływaniem tego medium na jednostkę. Autorka w przejrzysty i usystematyzowany sposób przedstawiła charakterystykę współczesnych internautów, kreowanie e-tożsamości, cyfrowy narcyzm, agresję słowną w Internecie oraz uzależnienie od cyberprzestrzeni.

Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków związanych z informatyką i naukami społecznymi oraz osób zainteresowanych wpływem Internetu na człowieka. To cenna lektura także dla rodziców, opiekunów i nauczycieli zajmujących się wychowaniem młodego pokolenia, dla którego cyberprzestrzeń staje się nieodłączną częścią codzienności.

Książka "Człowiek w cyberprzestrzeni. Wprowadzenie do psychologii Internetu" - Marta R. Jabłońska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 178 stron i została wydana w 2018 r.