pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Copywriting w dobie reelsów i tiktoków

Autor książki:

Bajczyk Dorota

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788328919013
ISBN: 978-83-2891-901-3
Data: 2025-07-11
50.14 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu?
Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i tak pozostanie. I to mimo że rynek ery cyfrowej nieustannie się zmienia, użytkownikom sieci podsuwając zupełnie nowe pomysły na wirtualne zaistnienie w kolejnych mediach społecznościowych, a firmom proponując narzędzia takie jak ?postrach copywriterów?, czyli Chat GPT.

Jak się utrzymać z pisania tekstów reklamowych w czasach, gdy najskuteczniej działa promocyjna rolka na Instagramie i jej odpowiednik - filmik na Tik Toku? Jak nie dać się zrzucić z zawodowej planszy sztucznej inteligencji, która dostarcza treści na dowolny temat szybciej i taniej - bo za darmo? Czy zawód copywritera ma dziś jeszcze sens i czy będzie go miał w przyszłości? Autorka tego poradnika odpowiada zdecydowanie: tak, praca copywritera ma sens, jest i będzie potrzebna. Trzeba tylko zmienić podejście. Zidentyfikować bieżące potrzeby rynkowe. Zaadaptować się do nowych oczekiwań i trendów. Poszukać klientów wśród podcasterów i twórców wideo. Wreszcie - zaprzyjaźnić się ze sztuczną inteligencją, przestać z nią rywalizować, a zacząć współpracować.

Książka zawiera wypowiedzi ekspertów i case studies.

Książka "Copywriting w dobie reelsów i tiktoków" - Bajczyk Dorota - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2025 r. Cena 50.14 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.