pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Co klient chce ci powiedzieć

Autor książki:

Ram Charan

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788361040767
ISBN: 978-83-6104-076-7
Data: 2009-02-25
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny -- frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność.
Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży.
Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów.

Książka "Co klient chce ci powiedzieć" - Ram Charan - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2009 r.