pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?

Autor książki:

Przemysław Radziszewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375616132
ISBN: 978-83-7561-613-2
Data: 2016-05-20
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.

Przemysław Radziszewski - konsultant z ogromnym doświadczeniem biznesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.

Książka "Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?" - Przemysław Radziszewski - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2016 r.