pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Budowanie relacji z klientem biblioteki
»
»
książka:

Budowanie relacji z klientem biblioteki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 170 x 240 mm
EAN: 9788372053268
ISBN: 978-83-7205-326-8
Data: 2014-08-22
Cena: 35.46  Cena wydawcy: 38.00 zł Oszczędzasz: 2.54 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Budowanie relacji z klientem biblioteki - Janina Przybysz, Paweł Pioterek, Mariusz Nowak - opis książki:

Książka stanowi zbiór artykułów zaprezentowanych na XV Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Wyższych Szkół Niepublicznych, która została zorganizowana przez Bibliotekę Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Przedstawione w publikacji zagadnienia dotyczą:
-relacji biblioteki z klientami wewnętrznymi (studenci, pracownicy naukowi, bibliotekarze, działy uczelni), w tym:
badania klienta,
-budowania efektywnego zespołu,
-zarządzania,
-zakłóceń w relacjach (stres, mobbing),
-relacji biblioteki z klientami zewnętrznymi:
-dostawcami (księgarze, wydawcy, hurtownicy, dostawcy programów i baz danych, prenumeratorzy, darczyńcy, introligatorzy),
-pośrednikami (inne biblioteki, organizacje, stowarzyszenia, środki masowego przekazu),
narzędzi komunikacji biblioteki z klientem.

Monografia może być inspiracją do szerszej dyskusji na temat budowania relacji różnego typu bibliotek z klientem. Jest adresowana do bibliotekarzy, studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnym zarządzaniem bibliotekami naukowymi.

Książka Budowanie relacji z klientem biblioteki - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu.

Książka posiada 240 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Budowanie relacji z klientem biblioteki"
Janina Przybysz, Paweł Pioterek, Mariusz Nowak (red.) - autor m.in.:
Polskie Archiwum X. Nie ma zbrodni - okładka książki
Polskie Archiwum X. Nie ma zbrodni bez kary Piotr Litka, Bogdan Michalec, Mariusz Nowak;
Polskie Archiwum X. Policjanci - okładka książki
Polskie Archiwum X. Policjanci ujawniają kulisy... Piotr Litka, Bogdan Michalec, Mariusz Nowak;
Lojalizm czy realizm? Polacy wobec - okładka książki
Lojalizm czy realizm? Polacy wobec władzy rosyjskiej... Mariusz Nowak, Jerzy Szczepański (red.);
Zarządzanie strategiczne i marketingowe - okładka książki
Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz;
Technika pisania prac dyplomowych - okładka książki
Technika pisania prac dyplomowych Paweł Pioterek, Barbara Zieleniecka;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Kultura czytelnicza i informacyjna-teoria - okładka książki
Kultura czytelnicza i informacyjna-teoria i praktyka.... Artur Znajomski, Anna Dymmel, Sebastian D. Kotuła
Produkty podobne:
Zarządzanie strategiczne i marketingowe - okładka książki
Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz