pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Brand America. Tajemnica megamarki

Autor książki:

Simon Anholt, Jermy Hildreth

Dane szczegółowe:
Wydawca: IMP
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 238 s.
Wymiar: 180x235 mm
EAN: 9788391263068
ISBN: 978-83-9126-306-8
Data: 2009-10-27
pozycja niedostępna

Opis książki:

"Marka dla Polski" to program wprowadzenia Polski do elitarnego klubu krajów markowych. Wyrazista i mocna marka narodowa najlepiej sprzedaje kraj - jego produkty, usługi, miejsca, wytwory kultury czy wydarzenia. Zbudujemy ją lepiej i szybciej, ucząc się na cudzych doświadczeniach i błędach.
Ameryka od samego początku w XVIII w. była wymyślona, zaplanowana, zrealizowana, zarządzana i sprzedawana jak marka. W rezultacie stała się najpotężniejszą i najlepiej kupowaną marką w dziejach. A amerykańskie marki firmowe i handlowe dominują w każdej prawie dziedzinie gospodarki, kultury, rozrywki, sportu czy mediów.
Brand America. Tajemnica megamarki to fascynująca opowieść o tym, jak powstała marka Ameryka, jak nabrała siły, podbiła świat i stała się bezkonkurencyjną potęgą, i jak w ciągu kilku lat popadła w dramatyczne tarapaty. Bezcenne dla budowanej od podstaw marki POLSKA studium przypadku i źródło inspiracji.

Książka "Brand America. Tajemnica megamarki" - Simon Anholt, Jermy Hildreth - oprawa miękka - Wydawnictwo IMP. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2009 r.